سپس اون درخت با خوانواده ازجنگل رفته بودن بیرون او در جاده جالوس بودبعد به خونه جنگلی جدید رفتن بودن به اون ها چند روز بعد خبر دادن جنگل زل زله آمده است بعد این ها از خونه جنگلی بیرون رفتن رفتن تا رفتن رسیدن به
جنگت رسیدن دیدن که خونشون زیر اوار بود این ها رفتن دنبال پدر و مادر اون اه داشتند از شهر خوارج میشدنکه گفتند ون خونه جنگلی خراب شده است شما دیگه نیایید بغر رفتن که رفتن
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۶ساعت 12:50  توسط محمد زندکریمی
|
جنگت7...
ما را در سایت جنگت7 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت: 15:36